Da li želite da preuzmete Nedeljnik android aplikaciju?

DA | NE

Moj Nedeljnik

Kako organizovati poslovnu proslavu

Datum: 17/09/2018

Kako organizovati poslovnu proslavu

Ukoliko ne pripadate sektoru vaše kompanije zaduženom za organizaciju događaja, poslovne proslave su vam verovatno omiljena dešavanja, posebno ukoliko je povod za slavlje neki uspeh kome ste i sami doprineli. Međutim, ako je organizacija proslave ipak poverena vama, to znači da imate mnogo više obaveza od toga da izaberete odevnu kombinaciju i pojavite se.


Organizacija poslovnog događaja je odgovaran posao koji zahteva određeno vreme i detaljan plan. Razlog više da svu svoju koncentraciju usmerite na njega su visoka očekivanja vaših nadređenih, kao i drugih posetilaca. U daljem tekstu pročitajte koji su to najvažniji koraci u organizaciji ovakvih događaja.  

Napravite plan

Poslovne proslave u Beogradu i čitava njihova organizacija su uglavnom u rukama profesionalnih agencija čiji je posao da sve izgleda besprekorno na samom događaju. Međutim, kada budžet firme ne dozvoljava angažovanje profesionalaca, možete i sami da se pozabavite ovim zadatkom. Organizujte sastanak sa nadređenima i utvrdite sledeće:

Povod i budžet

Ovo su ključne stavke od koje zavisi čitav proces organizacije. Nećete na isti način pristupiti organizaciji obeležavanja dana firme i novogodišnjoj proslavi, pa je bitno da saznate kakva atmosfera treba da bude i u skladu sa tim izaberete adekvatno mesto održavanja, ketering ili muzičku pratnju. Naravno, sve ovo mora da se uklopi u predviđen budžet.

Zvanice

Broj i tip zvanica zavisi od toga da li je proslava internog ili eksternog tipa. U prvom slučaju će prisutne biti vaše kolege kako bi proslavile neki praznik ili manji uspeh, dok značajniji povodi i veći uspesi vode ka većim proslavama otvorenim za saradnike, partnere i druge značajne ličnosti. Ova stavka je naročito bitna kada zbog kapaciteta restorana ili drugog objekta koji ste izabrali za proslavu, kao i zbog količine hrane i osveženja koji će biti posluženi.

Tip događaja

Očekivana atmosfera određuje granice formalnosti same proslave. Ukoliko obeležavate Osmi mart ili Novu godinu, sasvim je u redu da angažujete muzički sastav i postavite nešto upadljiviju dekoraciju. Ako je reč o predstavljanju nekog poslovnog uspeha, potrudite se da akcenat stavite na samu prezentaciju istog. Za ovakvu priliku je sasvim dovoljno da obezbedite tihu pozadinsku muziku koja neće odvući pažnju prisutnih sa govornika ili predmeta prezentacije.



Pobrinite se za posluženje i atmosferu

Kada ste sakupili odgovore na pitanja kada, gde, ko i zašto, vreme je za zahtevniji deo posla. Napravite agendu i budite spremni na to da ćete je do same proslave nekoliko puta menjati dok ne uspete da iskombinujete sve elemente proslave. Naoružajte se strpljenjem i krenite od sledećeg:

Naručite ketering i isplanirajte dekoraciju

Znate koliko ljudi očekujete na događaju, prema tome imate odgovor na prvo pitanje koje će zanimati zaposlene u keteringu. Precizirajte im vaša očekivanja, naglasite kada želite da vam dostave hranu i što je najvažnije, uradite to blagovremeno. Ne možete očekivati adekvatnu uslugu ako tako obimnu narudžbu napravite samo jedan dan pred proslavu.


U zavisnosti od prostora, obezbedite osvetljenje i potrudite se da izbegnete tehničke probleme. Idealno bi bilo da ovakve stvari isprobate bar nekoliko dana ranije, i ukoliko ste u mogućnosti da već tad postavite dekoraciju, kako se ne biste bavili ovim na dan proslave. Ovo važi i za muzičku postavu, koju je najbolje angažovati po preporuci ili ličnom iskustvu.

Angažujte pomoćnike

Sigurno postoje ljudi na koje možete računati prilikom organizacije događaja. Okupite svoj tim i delegirajte im zadatke, tako da se u svakom trenutku zna ko je za šta odgovoran. Ovo će da vas rastereti u pogledu obaveza i odgovornosti. Pobrinite se za konobare, odredite ko će dočekivati goste i ko će biti zadužen za tehničke stvari.

Pozivnice

Pre nego što pošaljete pozivnice gostima, proverite da li imate sve informacije koje mogu da ih zanimaju. Mesto, vreme i povod proslave treba da bude u prvom planu, a budite slobodni da im naglasite i očekivani dres kod ili neku drugu specifičnost. Dostavite im i agendu kako bi u svakom trenutku mogli da se podsete na plan i program.


Ukoliko primenite navedene korake, nema sumnje da će vaša proslava biti uspešna. U skladu sa povodom i okolnostima, vodite računa i o drugim detaljima i zahtevima koji u ovom tekstu možda nisu opisani. Ipak, kakav god tip događaja da organizujete, pratite navedene korake i realizujte ih na osnovu detaljno razrađenog plana. Ako se sami dobro organizujete, za greške nema mesta!


Ukupno komentara: 0



Sva polja su obavezna.